Predstavitev
Pri nujni medicinski pomoči (NMP) gre za izvajanje nujnih ukrepov pri osebah, ki so zaradi poškodbe, nenadnega obolenja ali zastrupitve življenjsko ogrožene, oziroma bi njihovo stanje lahko pripeljalo do takšne ogroženosti. Služba NMP ZD Idrija v okviru pristojnosti zajema popolno oskrbo pacienta v predbolnišničnem okolju in prevoz v najbližjo bolnišnico, v sodelovanju z reševalno službo ZD Idrija.
Vodja službe NMP je Tine Pavšič, dr. med., spec, v delo se redno vključuje tudi Borut Kavčič, dr. med., spec., občasno so v ambulanti prisotni specializanti in ostali zdravniki družinske (splošne) medicine. Zdravniki delajo po vnaprej določenem mesečnem razporedu.
Poleg zdravnikov se v delo NMP redno vključujejo:
- Matic Vidmar, mag. zdravstvene nege, vodja zdravstvene nege v enoti NMP
- Tilen Sedej, mag. zdravstvene nege
- Gašper Jereb, dipl. zdravstvenik
- Andraž Kavčič, dipl. zdravstvenik
- Gašper Bevk, dipl. zdravstvenik
- Blaž Kenda, dipl. zdravstvenik
- Andrej Vončina, dipl. zdravstvenik
- Monika Kacin, diplomirana med. sestra
- Mateja Corn, diplomirana med. sestra
- Andreja Prek, mag. zdravstvene nege
- Timotej Tomanović, dipl. zdravstvenik
- Miha Podobnik, dip. zdravstvenik
- Neja Božič, diplomirana medicinska sestra (dlje časa odsotna)
Za zagotovitev 24 urne pokritosti službe se v delo nujne medicinske pomoči vključujejo tudi vsi ostali zdravniki in medicinske sestre, tehniki Zdravstvenega doma Idrija. Lokacija enote je v urgentnih prostorih ZD Idrija (stranski vhod stavbe). Na voljo smo neprekinjeno, 24 ur na dan, vse dni v letu.
Samoplačniške storitve
V primeru, da do storitev niste upravičeni, se lahko zanje odločite kot samoplačnik.
Kot zanimivost
Eden največjih izzivov naše službe je razgibanost in razsežnost terena, saj ena sama intervencija pomeni odsotnost ekipe NMP iz baze za vsaj tri ure. Zato se velikokrat poslužujemo helikopterja nujne medicinske pomoči z Brnika.
Teren, za katerega smo odgovorni, se razprostira preko dveh občin – Idrija in Cerkno – in meri 425 km2. Na tem območju živi približno 17.000 prebivalcev, poleg centralnih mest (Idrija in Cerkno) imata občini še 68, večinoma odročnih, naselij. Zaradi močnega gospodarstva v regiji se «dnevno« prebivalstvo poveča za okoli 1000 ljudi.
V Zdravstvenem domu Idrija v okviru enote NMP izvajamo izobraževanja za »prve posredovalce«.
Pripravili smo tudi interaktivni zemljevid z lokacijami javno dostopnih AED v občinah Idrija in Cerkno.
-
Kontakt
OBVESTILA
-
12. 12. 2024
Svet zavoda Zdravstvenega doma (ZD) Idrija je v torek, 10. decembra, na redni seji za…
-
3. 12. 2024
V Zdravstvenem domu Idrija se te dni veselimo nove pridobitve. Do sklepnega dela smo namreč…
-
26. 11. 2024
Spoštovani uporabniki, uporabnice storitev ambulant medicine dela prometa in športa (MDPŠ) in Centra za duševno…
-
11. 10. 2024
1. CEPLJENJE SEZONSKA GRIPA Tako kot pretekla leta bomo tudi letos jeseni izvajali cepljenje proti…
-
23. 9. 2024
Zaradi pomanjkanja zdravnikov in odsotnosti smo v ZD Idrija reorganizirali delo v ADM, takšna organizacija…
-
21. 9. 2024
Spoštovane bodoče mamice in očetje, sporočamo vam, da bomo v mesecu oktobru ponovno izvajali Pripravo…
-
19. 9. 2024
Prejšnji konec tedna je v pravih »zimskih razmerah« potekalo tekmovanje NMP ekip na Rogli. Tekmovanja…
-
4. 9. 2024
Obveščamo vse paciente in pacientke, opredeljene v zobozdravstveni ambulanti Narcise Miteve, dr. dent. med., da…
-
29. 8. 2024
Zaradi pomanjkanja zdravnikov in odsotnosti smo v ZD Idrija v poletnem času reorganizirali delo v…
-
20. 7. 2024
Več kot 140 zaposlenih v Zdravstvenem domu (ZD) Idrija in Zdravstveni postaji (ZP) Cerkno nudi…
-
11. 6. 2024
V ponedeljek, 6. junija, je v prostorih Večnamenskega centra Cerkno (VCC) z delom pričela enota…
-
15. 5. 2024
Direktor Zdravstvenega doma (ZD) Idrija mag. Tomaž Glažar in strokovni vodja zavoda Miloš Simov sta…
-
25. 1. 2024
Konec oktobra lani se je v Idriji začel peti krog slikanja žensk z mamografijo v…
-
30. 11. 2023
Po vseh dosedanjih investicijah v stavbe in prostore Zdravstvenega doma Idrija v minulih letih (energetska…
-
5. 6. 2023
Na povabilo Osnovne šole (OŠ) Idrija, ki je v začetku junija organizirala tehniški dan za…
-
3. 4. 2023
Zaposleni in sodelavci v enoti nujne medicinske službe (NMP) ter reštevalni službi v Zdravstvenem domu…
-
28. 3. 2023
Organizacija in potek dela splošnih ambulant v ZD Idrija V Zdravstvenem domu (ZD) Idrija smo…
-
21. 3. 2023
V Zdravstvenemu domu (ZD) Idrija se vsako šolsko leto potrudimo, da devetošolcem in mlajšim generacijam…
-
10. 3. 2023
Center za krepitev zdravja Zdravstvenega doma (ZD) Idrija vabi na “Dan brez alkohola”, ki bo…
-
31. 1. 2023
Obveščamo vas, da smo zaradi pomanjkanja zdravnikov reorganizirali delo v splošnih ambulantah v ZD Idrija….
-
20. 1. 2023
Vabimo vse paciente, ki ste opredeljeni pri nas in ste stari 30 let ali več,…
-
10. 10. 2022
V soboto, 8. oktobra je šlo vse po načrtih in na idrijskem Mestnem trgu je…
-
13. 9. 2022
V ZD Idrija izvajamo testiranje s hitrimi antigenskimi testi (HAGT) za splošno populacijo. Testiranje je…
-
4. 7. 2022
Obveščamo vas, da je zaradi ponovnega naraščanja primerov okužbe s koronavirusom in preprečevanja nadaljnih prenosov…
-
23. 6. 2022
V Zdravstvenem domu Idrija (ZD Idrija) smo leta 2018 pričeli z izvedbo izobraževanj nudenja prve…
-
12. 5. 2022
Svetovna liga za hipertenzijo (World Hypertension League) in Mednarodno združenje za hipertenzijo (International Hypertension Society)…
-
19. 4. 2022
Simbolično smo v Zdravstvenem domu (ZD) Idrija v teh dneh svojemu namenu predali nove prostore…
-
14. 4. 2022
V Zdravstvenem domu (ZD) Idrija smo zaključili s prenovo RTG kabineta in menjavo RTG aparata….
-
7. 3. 2022
Vse uporabnike storitev v ZD Idrija in ZP Cerkno obveščamo, da je v skladu z…
-
7. 3. 2022
Obveščamo vas, da nam lahko za namene: podajanja splošnih informacij o covidu, pišete na cepljenje@zd-idrija.si….
-
28. 2. 2022
Spoštovane uporabnice in uporabniki storitev Zdravstvenega doma (ZD Idrija) in Zdravstvene postaje Cerkno (ZP Cerkno)….
-
26. 1. 2022
V skladu z zadnjimi veljavnimi odredbami pristojnega ministrstva, vezano na obvladovanje nalezljive bolezni COVID-19, obveščamo…
-
30. 9. 2021
Mednarodni mesec osveščanja o raku dojk (mesec oktober) z različnimi dejavnostmi in dogodki obeležujemo širom…
-
12. 7. 2021
Obveščamo vas, da bo od 17. julija dalje laboratoriji v Idriji ponovno delal tudi ob…
-
12. 5. 2021
V Zdravstvenem domu (ZD) Idrija smo prejšnji petek prvič izvedli skupinsko cepljenje v prostorih pokritega…
-
6. 5. 2021
Pristojne vladne službe so v začetku letošnjega leta pripravile strategijo cepljenja, katere osnovni namen je…
-
5. 4. 2021
Obveščamo vas, da je z delom v zobozdravstveni ambulanti za odrasle pričela nova zobozdravnica –…
-
31. 3. 2021
Pandemija covid-19 je zelo prizadela življenje in zdravje ljudi širom sveta. Cepljenje, ki po vseh…
-
14. 2. 2021
S 15. februarjem 2021 vodenje Zdravstvenega doma (ZD) Idrija prevzema mag. Tomaž Glažar, ki ga…
-
21. 1. 2021
Svet zavoda Zdravstvenega doma (ZD) Idrija je v sredo, 20. januarja, na redni seji za…
-
10. 11. 2020
V Zdravstvenem domu Idrija smo cepljenje proti sezonski gripi prilagodili zaostrenim razmeram zaradi nastale vsesplošne…
-
12. 10. 2020
Na območju občin Idrija in Cerkno se v luči slabšanja epidemiološke slike v celotni državi…
-
12. 10. 2020
Glede na trenutno epidemiološko situacijo, ki se na območju celotne države iz dneva v dan…
-
9. 10. 2020
Obveščamo vas, da bomo prvo samoplačniško ambulanto – !v kolikor bodo epidemiološke razmere to dopuščale…
-
20. 8. 2020
Glede na vsesplošno poslabšanje epidemiološke situacije v državi na vhodu v ZD Idrija in ZP…
-
15. 6. 2020
V ZD Idrija smo v skladu s trenutno epidemiološko situacijo in preklicem epidemije pričeli z…
-
30. 5. 2020
Delo v ZD Idrija in ZP Cerkno prilagajamo epidemiološki situaciji v državi, z mesecem junijem…
-
24. 4. 2020
V Sloveniji se v dneh pandemije koronavirusa, s katero se soočamo od sredine marca in…
-
19. 4. 2020
Pet tednov mineva od razglasitve epidemije Covid-19, po navedbah pristojnih strokovnjakov in vladnih služb oziroma…
-
7. 4. 2020
Od 16. marca dalje spremenjena organizacija dela v ZD Idrija – koronavirus (COVID-19) V skladu…